divendres, 10 de juny del 2011

Rubén Pozo Prats


Rubén Pozo Prats (Barcelona, 21 de juliol de 1975) és un músic espanyol membre del grup Pereza, guitarrista i a voltes veu, a més de letrista i compositor. En el passat era un dels integrants de Buenas Noches Rose.
Encara que va néixer a Barcelona,  va créixer en el barri madrileny de la Alameda de Osuna. Als 15 anys va començar a tocar la guitarra, amb especial estima cap a les cançons de Roberto Iniesta (Extremoduro).
Son pare, auxiliar de vol, comparteix la seua passió per la música i el seu germà (Cristian Pozo) produeix alguns dels videoclips, s'encarrega del disseny de discos i altres productes del grup.
Té un fill, Leo, nascut en 2006 de la seua relació amb Clara Téllez, cantant de Los Peces.


Tiene los ojos hinchados
Y la lengua de serpiente
Cuando sisea entre sueños:
“Te dije que no me despiertes
Si no es para hacer
De esta vida algo sustancioso
.



No tengo dinero en mi casa se acabó
No tengo vergüenza, la perdí en un rock´n´roll
No tengo sueldo, trabajo por amor
Me pongo gafas de sol para verte mejor



Y a tu lado perdí mi tiempo
Lo volvería a perder de nuevo
Para mí lo fácil es odiarte
pero debo de estar haciéndome viejo.



Tengo personalidad adictiva y tú eres mi sustancia preferida
Corriendo por mi sangre noche y día
Al principio abriste un mundo nuevo, ahora eres las pilas
Para vivir en el que tengo.



He llegado a una conclusión:
Todos estamos contra todos
Venga, dime que no!
Te explotan o explotas
Una de dos!
Lo están haciendo ahora
Los cabeza de montón.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada